و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

زمستان است

تو آن دردی که درمانی نداری                                                                                       برای کشتنم پا می فشاری 

سرآغاز مرا با غم سرشتند                                                                                         سرانجامم نشد جز داغداری 

نه درمنزل ،نه در کوچه غیوری                                                                                         نه درمحفل،نه در مجلس دماری 

گل روی شهیدان رفت بر باد                                                                                           تو سکه روی سکه می گذاری 

از آن مردان بیدرد سترون                                                                                             ندارم چشم امیدی به یاری 

ازاین زنهای خودخواه خودآرا                                                                                         چه حاصل می توان برداشت؟ خواری! 

زمستان پادشاه کشور ماست                                                                                         و گلها ناگزیر از بی بهاری

خزان ها ادعایی سبز دارند                                                                                           کدوها هم خیالات اناری! 

                              

نظرات 5 + ارسال نظر
ا.ن 1391/07/02 ساعت 17:18

*۴*

دل به می دربند تا مردانه وار
گردن سالوس و تقوا بشکنی

ا.ن 1390/11/23 ساعت 01:18

سلام وبلاگ نو مبارک[:S0 03:] اگر فاصله مصرع ها رو کم تر کنید -مصرع دوم عقب تر بیاید- هر مصرع کامل در یک خط جامیشود و ظاهر بهتری پیدا می کند
موفق باشید.

پریسا خدایی 1390/11/22 ساعت 18:46

سلام

امروز اتفاقی گذرم افتاد وب شمارو دیدم بسیار عالی و جذابه تبریک می گم... ممنون که توو ردیف لینک شما هستم. از این به بعد سر خواهم زد

با مهر و احترام

Kemal K 1390/11/22 ساعت 10:52 http://unutma.blogsky.com

رفتی دنبال خیالات اناری؟! پس چرا آپ نمیشی؟

ح ق 1390/11/20 ساعت 18:30

سلام سطور بندی را درست کن خیلی در هم برهمه .
ببخش که این جمجمه ها گل نداشت .برات بذارم
خودت گلی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد