و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

دزدی

تلخ می کند کامم را

قندابه این زنبورک های سربه راه خانگی


می خواهم پس از این

از کندوی سربمهر زنبورهای وحشی کوهستان های دور دست 

                                                                       عسل بدزدم...!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/07/02 ساعت 17:22

*۵*

کس عسل بی نیش از این دکان نخورد
کس رطب بی خار از این بسان نچید!!

سلام
بزرگ فرهیخته،ممنون از اینکه قدم به کلبه ی احساس من گذاشتین،اشعر زیبایی دارید،یک به یک خواندم و لذت بردم،تا به روح تو پیچید تار و پود روح من،باز کن زهم یک یک ،دگمه های جانت را........بسیار زیبا بود......آفتاب که باشی آفتابگردانم .خیلی قشنگ بود.ممنون

ا.ن 1390/12/08 ساعت 01:52


فرض های محالت را مهار کن...!
این عصر سیمانی کوهستانی ندارد
و تهمت دزدی نمی ارزد به نیش زنبور های خانگی!
و حتی برای رفتن به نزدیک ترین آسمان پروازهایش همیشه تاخیر دارد!

Kemal K 1390/11/26 ساعت 23:13 http://unutma,blogsky.com

دزدی کار خوبی نیست؛ یادت باشه

ح ق 1390/11/24 ساعت 18:24

سلام عالی است جناب دکتر .

سلام استاد. منت دار دست نوازشتان هستم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد