و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

معامله

زیبای سنگدل، مرا آسان فروختی

سیب مرا به خاطر شیطان فروختی !


من آدم بهشتی ام ، هرچند بر زمین

حوای من ! بهشت را ارزان فروختی


اینان که دیده ای همه دیو و پری کُشند

تو ای پری، کرشمه به اینان فروختی ؟!


من با فرشتگان خدا قهر کرده ام

عشق مرا اگرچه به دیوان فروختی


من با یقین نشسته ام تردید می کنی؟

تردید کی خریدی و ایمان فروختی؟!


آن اسم اعظمی که به لبهات نقش بود

پنهان ز چشم تیز سلیمان فروختی!


یوسف شناس نیستی زیبای بی تمیز

خود را به رایگان به غریبان فروختی!!! 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
ا.ن 1391/07/02 ساعت 17:25

*۶*

بر اهرمن نتابد انوار اسم اعظم
ملک ان توست و خاتم
فرمای هر چه خواهی...

سلام دکتر جان خوبی ؟
خوشحال شدم وبلاگت رو دیدم و لذت بردم از شعرهای خوبت .
با افتخار و با اجازه لینک شدید

سلام عزیز. خوشحالم از ملاقاتت.

با سلام. دعوتید به نقد و خانش اشعاری کوتاه از علی فروغی./

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد