و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

شکایت

  من از سایه متنفرم. سایه، آفتاب را باور نمی کند؛ سایه ، خورشید را سانسور می کند؛ سایه، روی نور پرده می کشد.                                                                         سایه، آدم را به بازی می گیرد و گاه از روبرو و گاه از پشت سر برایش شکلک درمی آورد!

 آه از دست عینک دودی تو، آنگاه که بر چشمت سایه می اندازد؛ افق چشمان تو همیشه شب است،تاریک و ظلمانی . این دود آه من است که بر شیشه عینکت افتاده است !


 من علیه تمام پنجره های بسته و پرده های کشیده اعلان جرم می کنم ! من از چشمهایی که نگاه می کنند ولی نمی بینند، از چشمهایی که می بینند ولی خود را به ندیدن می زنند شکایت دارم ! من از شب چشمان تو، از نازکی لبهای تو و از عمق نگاه تو شاکی ام !

 من از دست زیبایی و از دست تو دادخواهی می کنم......!

نظرات 4 + ارسال نظر
ساغر 1391/08/06 ساعت 10:51

نبند پنجره را
به پرده رحم مکن
که پرده ها همه دیوار های تزویرند
به پشت پنجره ی بسته انتظار مکش
بشکن
بشکن چشم های پنجره را
بیا زراه مترس
بیا و گمره باش
بیا به اشک بپیوند جوی باریکی است
سپس به رود اگر در هوای دریایی
-نصرت رحمانی-

ا.ن 1391/07/02 ساعت 17:29

*۷*

من هم مثل حافظ
ندانم از چه سبب رنگ آشنایی نیست
سهی قدان سیه چشم ماه سیما را..!

ا.ن 1390/11/27 ساعت 17:38

اگر آفتاب نباشد که سایه بوجود نمی آید و شاید گاهی پنهان کردن چشمها بهتر است که ندانند در عمق نگاهت دلت چگونه در تب و تاب است..!
زیباست...
موفق باشید

سلام ...
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد