و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

بی تابی

یک جمله ز تو کتاب را می سوزد

عطر تو ، دل گلاب را می سوزد

چشمان تو، چون  به خواب آغشته شود

می دزدد خواب و تاب را می سوزد

نظرات 7 + ارسال نظر
ا.ن 1391/07/02 ساعت 17:33

*۸*

در تایید..
شربت قند و گلاب از لب یارم فرمود
نر گس -او -که طبیب دل بیمار من است.....!

مینافرهمند 1390/12/04 ساعت 22:06

یک جمله زتو کتاب را می سوزد
.
.
.

زیباست مثل همیشه

ا.ن 1390/12/04 ساعت 14:08

تا بود نسخه عطری دل سودا زده را
از خط غالیه سای تو سوادی طلبیم...!
***

سلام با دو رباعی ....آپم

سلام زیبا بود
ولی از مصرع آخر زیاد خوشم نیومد می تونست یه جور دیگه تموم بشه . بخاطر استفاده از "اختیارات"هم یه کم وزنش ثقیل تر شده .
موفق باشید

کمال کبیری 1390/11/30 ساعت 21:25

نظر بده:

من با دروغ تلخ تو یک عمر زیستم
چه لحظه ها به حال دل خود گریستم
امروز به دروغگویی متهم شدم
زیبا گل فرافکنم، من تو نیستم

قاسمی 1390/11/30 ساعت 20:59

سلام خیلی جالبه اما به نظرم اگر در مصرع چهارم با توجه به قافیه شراب بازسازی شود مرتبط و جذاب می شود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد