و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

و من دوست دارم صدایت کنم ...

مجموعه شعر فارسی - احمد نیکنامی

شکست

ای زنی که خونم را بیدار کردی 

و عقلم را از هوش بردی!

ای که زخم قلبم را به تماشا نشسته ای

و حتی مرهمی در دستهای به ظاهر مهربانت نیست

اکنون شکستم را انتظار بکش

و سقوطم را نظاره گر باش...!

نظرات 4 + ارسال نظر
ا.ن 1391/07/02 ساعت 18:07

*۱۴*

از وقتی تو در فال من افتاده ای
درختان قهوه زیتون بار می آورند!!!

عرض سلام برام از شعرهای خوبتون بفرست

خوب است بد مستی بدون باده هم گاهی/پلکی بخند ای خنده ات آیات گمراهی/هرکس ببازد دل قمار عشق را برده است/تا رستگاری نیست الا راه کوتاهی...

وخواستن
هنوز
هنوز
مادر رنج های جهان است.

در دنیای مجازی مهربانم...هم خودم هم دستانم...
انتشار دفتر شعرت رو هم صمیمانه بهت تبریک می گم.
موفق باشی


نمیشه به این مفاهیم گفت زیبا
ولی دلنشین بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد